Ostatnie posty z bloga

Nagrody Porada Portal dla kosmetyczek

Szanowni Państwo, informujemy, że od dnia 03.04.2022r. w naszym sklepie możliwość złożenia zamówienia będą mieli jedynie klienci firmowi. Niezbędne przy złożeniu zamówienia staje się od tej chwili podanie numeru NIP firmy, na którą ma być wystawiona faktura VAT. Zamówienia od osób, które będą próbowały ominąć ten wymóg poprzez podanie fikcyjnego numeru lub numeru NIP należącego do osoby prywatnej nieprowadzącej działalności gospodarczej, nie będą realizowane. Zapisy niniejszego regulaminu, odnoszące się do zakupów konsumenckich, dotyczą zamówień złożonych przed 03.04.2022r.

REGULAMIN

 

 

§1

 

Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.fricos.pl jest prowadzony przez Firmę Handlowo-Usługową Justyna Drzewiecka z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Daszyńskiego 60/3. NIP 615-197-92-55, REGON 380308597.

 

§2

 

Ze sklepem można kontaktować się poprzez adres e-mail kontakt@fricos.pl lub pod nr telefonu: 726 28 28 25.

 

§3

 

Przedmiotem usług świadczonych przez sklep internetowy www.fricos.pl jest sprzedaż wyposażenia dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, w tym mebli, urządzeń i akcesoriów.

 

§4

 

Niezbędne warunki techniczne do korzystania z usług sklepu to dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz Internetu.

 

§5

 

Ceny w sklepie są wyrażone w złotych polskich. Ceny brutto podane w sklepie zawierają podatek VAT.

 

§6

 

Koszt wysyłki produktu ponosi klient. Ceny wysyłek są obliczane po dodaniu towaru do koszyka. Z cenami wysyłek można zapoznać się też w dziale „Wysyłka”.

 

§7

 

Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie są zaproszeniem do składania ofert.

 

§8

 

Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Klienta oferty kupna towaru za pośrednictwem formularza na stronie sklepu, e-maila lub telefonu i jej przyjęcie przez sklep internetowy, potwierdzone indywidualną wiadomością e-mail wysłaną przez obsługę sklepu.

 

§9

Cena produktów w sklepie nie zawiera kosztów wysyłki.

 

§10

 

Zwyczajowy czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze od chwili jego złożenia. Czas realizacji może być dłuższy w przypadku produktów dostępnych na specjalne zamówienie. O odstępstwach od podanego przedziału czasowego spowodowanych np. brakami na magazynie klient jest informowany telefonicznie nie później niż w 48h od złożenia zamówienia.

 

§11

 

Dokonując zakupów w naszym sklepie klient ma do wyboru dwie metody płatności: przedpłata na konto bankowe lub zapłata przy odbiorze towaru (za pobraniem). Sklep zastrzega sobie prawo ograniczenia możliwości realizowania zamówień za pobraniem w sytuacjach, gdy towar jest wysyłany na palecie lub jako przesyłka niestandardowa.

 

§12

 

Wszystkie towary są wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich.

 

§13

 

Zabrania się Klientowi zamieszczania na stronie sklepu (np. w komentarzach) treści o charakterze bezprawnym.

 

§14

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient będący konsumentem, dokonujący zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa wystarczy wysłać w tym terminie oświadczenie pocztą lub e-mailem.

 

§15

 

Wszystkie produkty w naszej ofercie są nowe, posiadają gwarancję producenta lub importera (minimum 12 miesięcy).

 

§16

 

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Reklamacje należy składać telefonicznie, mailowo lub listownie. Niezbędne dane teleadresowe są podane w niniejszym regulaminie.

 

§17

W przypadku sprzedaży towaru podmiotowi będącemu przedsiębiorcą strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi. 

 §18

Samo złożenie zamówienia przez Klienta/Kupującego w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem www.fricos.pl jest jedynie wyrażeniem chęci dokonania zakupu (traktowanym jako złożenie oferty Sprzedającemu). Do zawarcia umowy między Sprzedającym a Kupującym dochodzi dopiero wtedy, gdy Sprzedający w osobnej wiadomości e-mail potwierdzi dostępność towaru i przyjęcie zamówienia do realizacji. Wiadomość ta nie jest wysyłana automatycznie - wymaga ingerencji Sprzedającego. Zwykle czas oczekiwania na potwierdzenie dostępności lub informację o niedostępności nie przekracza 24H.

 §19

Spory powstałe na tle stosowania tego regulaminu będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe wg przepisów Ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeks Postępowania Cywilnego.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć