REGULAMIN
§1
Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.fricos.pl jest prowadzony przez Firmę Handlowo-Usługową Justyna Drzewiecka z siedzibą w Zgorzelcu ul. Daszyńskiego 60/3, 59-900 Zgorzelec, NIP 615-197-92-55.
§2
Ze sklepem można kontaktować się poprzez adres e-mail kontakt@fricos.pl, pod nr telefonu: 726 28 28 25 lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie sklepu.
§3
Przedmiotem usług świadczonych przez sklep internetowy www.fricos.pl jest sprzedaż wyposażenia dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, w tym mebli, urządzeń i akcesoriów.
§4
Niezbędne warunki techniczne do korzystania z usług sklepu to dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz Internetu.
§5
Ceny w sklepie są wyrażone w złotych polskich. Ceny brutto podane w sklepie zawierają podatek VAT.
§6
Koszt wysyłki produktu ponosi klient. Ceny wysyłek są wyszczególnione każdorazowo na karcie danego produktu. Z cenami wysyłek można zapoznać się też w dziale „Wysyłka”.
§7
Informacje handlowe zamieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie są zaproszeniem do składania ofert.
§8
Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Klienta oferty kupna towaru za pośrednictwem formularza na stronie sklepu, e-maila lub telefonu i jej przyjęcie przez sklep internetowy.
§9
Cena jest wiążąca obie strony w chwili złożenia zamówienia. Cena nie zawiera kosztów wysyłki.
§10
Zwyczajowy czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze od chwili jego złożenia. Czas realizacji może być dłuższy w przypadku produktów dostępnych na specjalne zamówienie. Przewidywany czas realizacji jest określany na karcie każdego produktu. O odstępstwach od podanego przedziału czasowego spowodowanych np. brakami na magazynie klient jest informowany telefonicznie nie później niż w 48h od złożenia zamówienia.
§11
Dokonując zakupów w naszym sklepie klient ma do wyboru dwie metody płatności: przedpłata na konto bankowe lub zapłata przy odbiorze towaru (za pobraniem).
§12
Wszystkie towary są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
§13
Zabrania się Klientowi zamieszczania na stronie sklepu (np. w komentarzach) treści o charakterze bezprawnym.
§14
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient dokonujący zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa wystarczy wysłać w tym terminie oświadczenie pocztą lub e-mailem.
§15
Wszystkie produkty w naszej ofercie są nowe, posiadają gwarancję producenta (minimum 12 miesięcy). Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Reklamacje należy składać telefonicznie, mailowo lub listownie. Niezbędne dane teleadresowe są podane w niniejszym regulaminie.
§16
Spory powstałe na tle stosowania tego regulaminu będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe wg przepisów Ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeks Postępowania Cywilnego.