Kategorie

Ostatnie posty bloga

Newsletter

email Chcesz otrzymywać informacje o promocjach i nowościach we Fricos? Zapisz się do naszego newslettera.

Znajdź nas
Facebook YouTube Skype

Najprostszym i najefektywniejszym sposobem na złożenie reklamacji w naszym sklepie jest zgłoszenie jej mailowo na adres kontakt@fricos.pl. Do reklamacji prosimy dołączyć następujące informacje:

- numer faktury lub numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja

- opis zgłaszanej usterki

- jeśli usterka jest widoczna (np. rozdarcie skaju, uszkodzona część), prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń

Na zgłoszone reklamacje odpowiadamy tak szybko jak to tylko możliwe, z reguły w ciągu 2 dni roboczych wysyłamy klientowi informacje na temat jego zgłoszenia. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odpowiedzi w ciągu maksymalnie 7 dni, dotyczy to w szczególności sytuacji, w których dostawca lub firma serwisująca ma przerwę w pracy (np. z powodu inwentaryzacji).

Jeżeli zgłaszana usterka dotyczy uszkodzeń mechanicznych (np. uszkodzona tapicerka, zarysowana podstawa fotela) i uszkodzenia te zostały zauważone podczas rozpakowywania towaru, potrzebne jest spisanie protokółu szkody z kurierem, który doręczał przesyłkę. Prosimy o uważne oglądanie paczek podczas odbierania ich od kuriera. Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzeń, jak np. wgniecenia, rozerwany karton, należy poprosić kuriera o spisanie protokółu szkody na miejscu. Jeśli nie zauważyli Państwo zewnętrznych oznak uszkodzeń podczas odbioru lub zawartość okazała się być uszkodzona mimo tego, że wygląd opakowania nie budził zastrzeżeń, wystarczy zadzwonić na infolinię firmy kurierskiej, podać konsultantowi numer przesyłki i poprosić, by firma kurierska zleciła kurierowi spisanie z Państwem protokółu szkody. Wiele firm kurierskich umożliwia zarejestrowanie zgłoszenia również przez swoją stronę www. W przypadku zgłaszania usterek powstałych na skutek transportu bardzo ważną rolę odgrywa czas - większość firm kurierskich funkcjonujących na polskim rynku wymaga, by taki protokół został spisany w ciągu maksymalnie 7 dni. Niedotrzymanie tego terminu może znacznie utrudnić lub nawet uniemożliwić dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej  z tytułu uszkodzenia paczki. Z tego powodu zawsze doradzamy naszym klientom, by zawartość odebranego zamówienia sprawdzali niezwłocznie po jego otrzymaniu.

 


© 2018 FRICOS | All rights reserved | Design by PrestaPremium | Powered by PrestaShop

Browse the mobile site